مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 08:502020-12-22سياسي

کمک 6 میلیارد ریالی یک موقوفه به طرح شهید سلیمانی در شیراز


مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از کمک 6 میلیارد ریالی یکی از موقوفه های بزرگ شیراز برای اجرای طرح شهید سلیمانی خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از کمک 6 میلیارد ریالی یکی از موقوفه های بزرگ شیراز برای اجرای طرح شهید سلیمانی خبر داد.

حجت الاسلام سید عباس موسوی گفت: به منظور اجرای امینانه نیت واقف خیراندیش حاج خلیل زالی و با پیگیری های مجدانه اداره حراست اوقاف فارس تجهیزات آموزشی و رسانه ای مورد نیاز 44 نفر از مددجویان این پرورشگاه موقوفه به ارزش شش میلیارد ریال تهیه و طی مراسمی در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدریافتی ایسنا، موسوی افزود: تجهیزات آموزشی شامل 44 دستگاه لپ تاپ، تبلت و بن تهیه ارزاق بوده است که در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی تهیه و تامین شده است.

مدیرکل اوقاف فارس با اشاره به قرار گیری بخش عمده ای از اراضی و رقبات موقوفه زالی در شهر صدرا، گفت: عواید و درآمد حاصل اراضی و املاک موقوفه زالی مطابق نیت واقف و نص صریح وقفنامه صرف پرورشگاه و نگهداری و پرورش کودکان یتیم می شود.

موسوی با بیان اینکه پرورشگاه فعلی موقوفه حاج خلیل زالی تنها ظرفیت پذیرش حداکثر 50 مددجو را دارد، عنوان کرد: علیرغم بهسازی و نوسازی پرورشگاه موجود در سال های اخیر، همچنان این مرکز در کنار سایر پرورشگاه های موقوفه و موس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 6 میلیارد ریالی یک موقوفه به طرح شهید سلیمانی در شیراز

کمک 6 میلیارد ریالی یک موقوفه به طرح شهید سلیمانی در شیراز