مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 05:402020-12-22سياسي

قانون جامع توسعه فناوریهای ژئوماتیک تدوین شد/ ارائه قانون به مجلس


رییس گروه ژئوماتیک معاونت علمی و فناوری از تدوین قانون جامع توسعه فناوری های ژئوماتیک (مکان محور) خبر داد و گفت: این قوانین را به تازگی تقدیم مجلس کرده ایم تا مورد بررسی قرار بگیرد.

- رییس گروه ژئوماتیک معاونت علمی و فناوری از تدوین قانون جامع توسعه فناوری های ژئوماتیک (مکان محور) خبر داد و گفت: این قوانین را به تازگی تقدیم مجلس کرده ایم تا مورد بررسی قرار بگیرد.

یاسر ابراهیمیان قاجاری به خبرنگار مهر گفت: مطابق سند الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت، ایران در افق 1444 در میان 5 کشور پیشرفته جهان در تولید اندیشه، علم و فناوری جای گرفته و از اقتصادی دانش بنیان، خوداتکا و مبتنی بر عقلانیت و معنویت اسلامی برخوردار بوده و دارای یکی از 10 اقتصاد بزرگ دنیا است.

رییس گروه ژئوماتیک، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: با توجه به اینکه مقوله علم و فناوری از مهمترین زیرساخت­های پیشرفت کشور و ابزار جدی رقابت در عرصه­ های مختلف بین المللی است، لذا توسعه فناوری های راهبردی لازمه تحقق اهداف پیش­ بینی شده در افق 1444 است؛ از طرفی برای بی اثر کردن تحریم­های ظالمانه و دشمنی­ها علیه ملت ایران، یکی از راهکارهای اساسی توسعه فناوری­های نوین و راهبردی با تکیه بر توان دانشمندان و جوانان کشور محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون جامع توسعه فناوریهای ژئوماتیک تدوین شد/ ارائه قانون به مجلس

قانون جامع توسعه فناوریهای ژئوماتیک تدوین شد/ ارائه قانون به مجلس