مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 10:402020-12-21سياسي

توجه به پیوست فرهنگی در اجرای پروژه های عمرانی سنندج


رویکرد این دوره از فعالیت های شورا و شهرداری فرهنگ محور بودن است که در اجرای بسیاری از طرح های عمران شهری پیوست فرهنگی فراموش نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حشمت اله صیدی ظهر امروز در مراسم امضاء قرارداد تدوین دانشنامه شهر سنندج که با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر قطب الدین صادقی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از طرح های عمرانی و رفاهی در سطح شهر اجرا شده که نگاه به مقوله فرهنگ و هنر در اجرای این طرح ها فراموش نشده است.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد مهم فعالیت های شورا و شهرداری در این دوره فرهنگ محور بودن است و ثبت سنندج نیز بعنوان شهر خلاق موسیقی یکی از مهم ترین رویداد فرهنگی این دوره بوده است.

وی گفت: احداث مجتمع فرهنگی و هنری در خیابان شهدا، نام گذاری 6 اردیبهشت بنام روز سنه و برگزاری جشن های متفاوت نوروز از دیگر اقدامات فرهنگی این دوره است.

شیوع کرونا مانع برگزاری برنامه های فرهنگی شد صیدی افزود: متاسفانه کرونا موجب شده بسیاری از فعالیت های فرهنگی و هنری ما در این دوره برگزار نشود که برگزاری این رویدادها می توانست سنندج را به تمام دنیا معرفی کند.

وی با بیان اینکه در این دوره تعامل بسیار خوبی با دانشگاه برقرار است، خاطرنشان کرد: چندین فعالیت مهم نظیر تدوین دانشنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به پیوست فرهنگی در اجرای پروژه های عمرانی سنندج

توجه به پیوست فرهنگی در اجرای پروژه های عمرانی سنندج