مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 09:202020-12-21اقتصادي

2هزار بسته کمک معیشتی بین خانواده های زندانیان در زنجان توزیع شد


مدیرکل زندان های استان زنجان،گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از دو هزار بسته کمک معیشتی بین خانواده های زندانیان درزنجان توزیع شده است.

- محمد جوادی در گفتگو با خانواده های زندانیان را با مشکلات زیادی مواجه کرده است، گفت: دراین میان از زمان آغاز بیماری تاکنون دو هزار بسته کمک معیشتی بین خانواده های زندانیان توزیع شده است.

وی اظهار کرد: همزمان با شب یلدا هم 310 بسته کمک معیشتی به ارزش ریالی 380 هزار تومان دربین خانواده های زندانیان توزیع شد.

مدیرکل زندان های استان زنجان، گفت: طی هشت ماه امسال ورود به زندان های استان زنجان کاهش یافته و امیدواریم تاپایان سال کاهش محسوسی داشته باشد.

جوادی با بیان اینکه آموزش های فنی و حرفه ای در زندان برای زندان ها انجام می شود، گفت: تاکنون بیش از 600 نفر از زندانیان در استان زنجان توانستند گواهی و مدرک مهارت فنی و حرفه ای را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان به منظور اصلاح پس از آزادی زندانیان، مراقبت پس از خروج آنها و ایجاد شغل برای زندانیان، آموزش های فنی و حرفه ای به آنها ارائه می ‎دهد، تاکید کرد: با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان خدمات آموزشی در بیش از 10 رشته فنی و حرفه ای آموزش های لازم به مددجویان ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2هزار بسته کمک معیشتی بین خانواده های زندانیان در زنجان توزیع شد

2هزار بسته کمک معیشتی بین خانواده های زندانیان در زنجان توزیع شد