مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 06:102020-12-21اجتماعي

2189 کودک ایجرودی غربال گری بینایی شدند


از آغاز اجرای طرح غربال گری بینایی، تاکنون بیش از 2189 نفر از کودکان 3 تا 6 سال این شهرستان تحت غربال گری بینایی قرار گرفته اند.

- ایسنا/زنجان رییس اداره بهزیستی ایجرود گفت: از آغاز اجرای طرح غربال گری بینایی، تاکنون بیش از 2189 نفر از کودکان 3 تا 6 سال این شهرستان تحت غربال گری بینایی قرار گرفته اند.

رضا نوروزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا این طرح با رعایت همه پروتکل های بهداشتی در شهرهای زرین آباد و حلب و نیز 72 روستای شهرستان ایجرود به اجرا در آمده است و از این تعداد 186 نفر در شهرهای زرین آباد و حلب و بیش از 2000 نفر در روستاهای این منطقه غربال گری شدند.

وی تصریح کرد: طی اجرای این برنامه 11 نفر از کودکان 3 تا 6 سال ایجرودی شناسایی و برای درمان و تشخیص نهایی به اپتومتریست و پزشک متخصص معرفی شدند.

این مسئول با اعلام اینکه طرح غربال گری بینایی به وسیله دستگاه بینایی سنجی در این شهرستان اجرا می شود، افزود: افزایش میزان دسترسی کودکان به خدمات غربال گری به ویژه در مناطق محروم و صعب العبور و نیز افزایش تعداد کودکان تحت پوشش برنامه و ارتقای کارآیی و اثربخشی پایگاه های دائمی، از جمله مزیت های استفاده از دستگاه بینایی سنجی در اجرای طرح غربال گری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2189 کودک ایجرودی غربال گری بینایی شدند

2189 کودک ایجرودی غربال گری بینایی شدند