مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 17:452020-12-20سياسي

پرسش شب یلدا


اعتماد به غرب و «اقتصادبرجامی» با ایران چه کرد؟ پرسش ویژه شب یلدای کرونایی حسن رحیم پورازغدی است که خواستار عبرت گیری از یک سرگذشت ملی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسن رحیم پورازغدی عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی یادداشتی با عنوان پرسش شب یلدا نوشت.

  متن کامل به شرح ذیل است:  پرسشهای دوستان ناظر به شورای انقلاب فرهنگی را پاسخ خواهیم گفت اما امشب، یلدای 99 و فرصت برای اندیشیدن، از هر شب دیگری در سال بیشتر است.

پرسش ویژه  شب یلدای کرونا یی که نمیتوانیم کنار یکدیگر باشیم، پرسش عبرت از یک سرگذشت ملی است : ( اعتمادبه غرب  و اقتصادبرجامی با ایران چه کرد؟ ) سالها بلکه دهه های پس ازانقلاب، علی الدوام از درون و بیرون کشور به افکار عمومی تلقین می شد که کلید اقتصاد ایران، مذاکره مستقیم با آمریکا و رفع کمبود لبخند با انگلیسیها و فرانسویهاست .

هنگام انعقاد عقد شرعی برجام پس از 15 سال مذاکرات رسمی نیز به افکار عمومی تلقین شد که این یک معاهده محکم بین المللی با حضور کدخدایان  و امضائ همه اعضای شورای امنیت  و قدرت های اصلی جهان است و منتقدان برجام، همگی کاسبان تحریم و جنگ طلب اند وبا این پیروزی ، باید بدنبال آب وصابون برای شستن روی خود باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسش شب یلدا

پرسش شب یلدا