مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 11:302020-12-20اقتصادي

تخفیف 90 درصدی روی کتاب در سایت کتاب 24‏


باتوجه به فراگیر شدن کرونا ، خرید اینترنتی کتاب نسبت به سایر روش های خرید گزینه بهتری است ، چون هم سلامتی شما کمتر به خطر می افتد و همچنین از طریق خرید آنلاین قطعا تجربه بهتری خواهید داشت.

فروشگاه های اینترنتی زیادی در زمینه کتاب فعال میباشند و هرکدام دارای مزایایی میباشند اما باتوجه به زندگی امروزی همه افراد دوست دارند در سریع ترین زمان ممکن سفارش به دستشان برسد و با قیمت مناسب خرید کتاب را انجام دهند.

یکی از سایت های پیشرو برای خرید کتاب سایت کتاب 24 میباشد که سالهاست ید طولایی در زمینه کتاب و کتابخوانی دارد و با شعار سریع ترین راه تامین کتاب و با هدف رساندن سریع کتاب ها به مشتری فعالیت میکند.

کتاب 24 اغلب کتاب هایی را که شما بخواهید در انبار خود موجود دارد و یا اگرهم ناموجود باشد برای شما خیلی زود تامین میکند ، سرعت تامین کتاب به قدری بالاست که تفاوتی با موجودی آن کتاب در انبار ندارد.

مزیت کتاب 24 درواقع سرعت بالای رسیدگی به سفارشات بعد از خرید کتاب است ، کتاب 24 در تهران رکورد تحویل کتاب در 10 دقیقه بعد از سفارش با مقصد پونک تهران را داشته است و درآماری جالب در شهرستان هم یک روز بعد از خرید سفارش به دست مشتری رسیده است و دائما در حال پایش و بهینه سازی روند سفارش است تا بتواند با کمک روش های هوش مصنوعی روز جهان زمان تحویل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 90 درصدی روی کتاب در سایت کتاب 24‏

تخفیف 90 درصدی روی کتاب در سایت کتاب 24‏