مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 10:502020-12-20فرهنگي

ماجراهای ادامه دار وزارت ارشاد و ساترا در یک نشست مجازی


نباید به خاطر سه، چهار سریال شبکه خانگی که برخی دوستان خوششان نمی آمده و ما هم احتمالا خوشمان می آید، همه چیز را به هم بریزیم.

- معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در نشستی مجازی با موضوع نهادهای مقررات گذار شبکه های نمایش خانگی و تلویزیون های اینترنتی در ایران تاکید کرد، بهتر است در این حوزه نهاد تنظیم گر و رگولاتور غیر از نهادی باشد که خود در این زمینه ذینفع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست که با حضور تعدادی از مدیران سازمان سینمایی، سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی و استادانی از دانشگاه همراه بود، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی با اشاره به همپوشانی های به وجود آمده پس از شروع به کار ساترا گفت: همیشه وقتی فناوری مورد استفاده مردم در حال توسعه است، مسئولان به دنبال کنترل و مدیریت آن می افتند.

سعید رجبی فروتن در بخشی از این سمینار با اشاره به این که پیش از این معاونت امور سینمایی و سمعی و بصری و از ابتدای دهه نود، سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری را داشته ایم که در عنوان آن بحث سمعی و بصری دیده شده بود و تا به امروز آیین نامه نظارت بر نمایش فیلم، اسلاید و ویدئو مصوبه هیأت وزیران وجود داشته است، ضمن آن که در کنار سازمان امور سینمایی، معاونت فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجراهای ادامه دار وزارت ارشاد و ساترا در یک نشست مجازی

ماجراهای ادامه دار وزارت ارشاد و ساترا در یک نشست مجازی