مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 09:402020-12-20اقتصادي

ادارات همدان هیچ حمایتی از گردشگری نمی کنند


رییس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان همدان با اشاره به اینکه گردشگری کشور در وضع بحرانی قرار دارد، گفت: متأسفانه اداره ها و سازمان های استان هیچ حمایتی از گردشگری نمی کنند.

- ایسنا/همدان رییس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان همدان با اشاره به اینکه گردشگری کشور در وضع بحرانی قرار دارد، گفت: متأسفانه اداره ها و سازمان های استان هیچ حمایتی از گردشگری نمی کنند.

مهرداد ضیایی مهر در گفت وگو با ایسنا، ادامه داد: بعضی از بانک های استانی مصوبات گردشگری که در ستاد کرونای کشور تصویب شده را قبول ندارد و اصرار به پرداخت اقساط از راهنمایان گردشگری دارند در صورتی که طبق دستورالعمل ملی کرونا، راهنماها تا سال 1400 فرصت پرداخت اقساط را دارند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا در کشور هیچ حمایتی از گردشگری کشور، هتلداران، آژانس داران، بومگردی ها و راهنمایان گردشگری نشده است، یادآور شد: در این مدت تسهیلات با کارمزد 12 درصد به راهنماها تعلق گرفت و قرار بود سه ماه امهال داشته باشد که مدت امهال با مشکل مواجه شده است.

رییس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان همدان بیان کرد: پرداخت تسهیلات به غیر از اینکه فعالان این حوزه را به بانک بدهکار کند، نتیحه ای ندارد و دولت هم کار بهتری برای گردشگری درنظر نگرفته است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات همدان هیچ حمایتی از گردشگری نمی کنند

ادارات همدان هیچ حمایتی از گردشگری نمی کنند