مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 06:452020-12-20بين الملل

صنعا: ادامه مجاصره یمن منجر به مرگ ده ها تن شده/ جهان اقدام کند


وزارت بهداشت یمن هشدار داد ادامه محاصره یمن منجر به مرگ ده ها تن در این کشور شده و این جنایت توسظ سازمان ملل تایید می شود.

- وزارت بهداشت یمن هشدار داد ادامه محاصره یمن منجر به مرگ ده ها تن در این کشور شده و این جنایت توسظ سازمان ملل تایید می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، طه المتوکل، وزیر بهداشت یمن درخواست انسانی را به سازمان بهداشت جهانی، سازمان های ذی ربط انسانی، سازمان ملل، صلیب سرخ و یونیسف مطرح ساخته و خواهان نجات دو قلوی به هم چسبیده یمنی شد که در وضعیت نابسامانی قرار دارند.

وی گفت که وضعیت نظام درمانی که در یمن به دلیل حملات هوایی و محاصره ائتلاف متجاوز از بین رفته است، اجازه درمان کافی این دو قلو در بیمارستان های صنعاء را نمی دهد و نبود دستگاه های درمانی لازم که ائتلاف متجاوز اجازه ورود آنها به یمن را نمی دهد، مانع از عمل جراحی برای جدا کردن این دو قلو در بیمارستان السبیعن و تمامی بیمارستان های یمن می شود.

المتوکل محاصره ائتلاف متجاوز آمریکایی عربستانی بر فرودگاه صنعاء و ممانعت از پرواز ده ها کودک یمنی مبتلا به بیماری های مزمن را محکوم کرد؛ کودکانی که از سفر به خارج ناتوان ماندند و هزاران تن از آنها طی مقطع زمانی از هشت اوت 2016 (زمان بستن فرودگاه) تا به امروز جان خود را از دست داده اند و سازمان ملل نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعا: ادامه مجاصره یمن منجر به مرگ ده ها تن شده/ جهان اقدام کند

صنعا: ادامه مجاصره یمن منجر به مرگ ده ها تن شده/ جهان اقدام کند