مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 04:452020-12-20اقتصادي

امهال بازپرداخت بدهی فعالان گردشگری خراسان شمالی تا پایان امسال


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از امهال بازپرداخت تسهیلات دریافت شده فعالان گردشگری استان تا پایان امسال خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از امهال بازپرداخت تسهیلات دریافت شده فعالان گردشگری استان تا پایان امسال خبر داد.

حبیب یزدان پناه اظهار کرد: تأسیسات، مؤسسات و فعالان گردشگری دارای مجوز فعالیت، مشمول بهره مندی از امهال تسهیلات و سایر کمک ها و مشوق های مصوب ستاد ملی کرونا می شوند.

وی با اشاره به اینکه این ابلاغیه، مصوبه ستاد ملی کرونا و برای تمام فعالان و تأسیسات گردشگری دارای مجوز استان لازم الاجرا است، تأکید کرد: بانک های عامل با رؤیت تصویر مجوز متقاضی و تطابق آن، نسبت به بررسی و اجرای این مصوبه اقدام خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، یزدانپناه افزود: با توجه به آنکه کسب وکارهای این حوزه در دوران شیوع ویروس کرونا عملاً امکان کسب درآمد و بازپرداخت اقساط بانکی خود را ندارند، هدف از این مصوبه حمایت از این کسب وکارها است.

وی تصریح کرد: در مورد دوره امهال تسهیلات، به جز تسهیلات جدید مصوب حمایتی کرونا که مطابق مصوبات اخیر به زودی پرداخت و بازپرداخت آن از اردیبهشت 1400 آغاز خواهد شد، بقیه تسهیلات همگی تا پایان سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امهال بازپرداخت بدهی فعالان گردشگری خراسان شمالی تا پایان امسال

امهال بازپرداخت بدهی فعالان گردشگری خراسان شمالی تا پایان امسال