مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 آذر 1399 ساعت 00:252020-12-19سياسي

نام نویسی 400 داوطلب جهادی برای حضور در بیمارستان های چهارمحال و بختیاری


مسؤول اجرایی ستاد مردمی مدافعان سلامت چهارمحال و بختیاری از نام نویسی 400 داوطلب برای حضور در بیمارستان برای کمک به کادر درمان خبر داد.

- مهدی کریمیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: تا به امروز تعداد 400 داوطلب جهادی حضور در بیمارستان جهت کمک به کادر درمان در قالب همراه بیمار در چهارمحال و بختیاری نام نویسی کرده اند.

مسؤول اجرایی ستاد مردمی مدافعان سلامت در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر بیش از 100 نیروی جهادی در بیمارستان های سه شهرستان شهرکرد، بروجن و لردگان مشغول فعالیت شده اند و درحال سازماندهی و فعالسازی دیگر نیروهای جهادی برای حضور در بیمارستان های سایر شهرستان های استان هستیم.

عمده افرادی که ثبت نام کرده اند در گروه سنی 18 تا 30 سال قرار دارند وی خاطرنشان کرد: عمده افرادی که ثبت نام کرده اند در گروه سنی 18 تا 30 سال قرار دارند و در بین آن ها افرادی نیز هستند که دارای فرزند کوچک می باشند اما در این شرایط برای کمک به پرستارانی که جان بر کف مشغول خدمتند با قبول خطرات ابتلا به کرونا ، جهادی بدون هیچ چشم داشت و دریافت حقوقی مشغول فعالیت شده اند.

کریمیان اضافه کرد: در این طرح افراد داوطلب شده به صورت یک هفته در محل هایی که برای اسکان آن ها آماده شده قرنطینه می شوند و روزانه در یک شیف هشت ساعته در بیمارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام نویسی 400 داوطلب جهادی برای حضور در بیمارستان های چهارمحال و بختیاری

نام نویسی 400 داوطلب جهادی برای حضور در بیمارستان های چهارمحال و بختیاری