مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 21:152020-12-19اقتصادي

از دستمزد میلیاردی تنابنده تا احتمال تولید سریال برای رمضان 1400


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، پایتخت از معدود سریال های پرطرفدار رسانه ملی است که تا امروز 6 فصل آن ساخته شده و همچنان برای مخاطبان جعبه جادویی در زمره سریال های طنز جذاب قرار دارد.

- حواشی پایتخت 7 ، اما قرار نبود به این زودی ها تمام شود؛ چرا که هنوز 10 روزی از انتشار خبر حذف بازیگران و اضافه شدن دوباره بابا پنجعلی نگذشته بود که رسانه ها از درخواست 5 میلیارد تومانی محسن تنابنده برای حضور در جدیدترین فصل این سریال 15 قسمتی دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، پایتخت از معدود سریال های پرطرفدار رسانه ملی است که تا امروز 6 فصل آن ساخته شده و همچنان برای مخاطبان جعبه جادویی در زمره سریال های طنز جذاب قرار دارد.

سریالی که البته در آخرین فصل به نمایش در آمده با حواشی زیادی همراه بود و تشابه سکانس پایانی آن با یکی از فیلم های پیش از انقلاب باعث شد تا بحث نفوذ فرهنگی بار دیگر مطرح شود، حتی کار به جایی رسید که رییس رسانه ملی در دستوری ویژه به معاون سیمای خود تاکید کرد تا بررسی های لازم پیرامون این سکانس صورت گرفته و روشن شود این اتفاق به دلیل بی توجهی سازندگان بوده یا نتیجه عملیات مرموز ستون پنجم فرهنگی دشمن .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دستمزد میلیاردی تنابنده تا احتمال تولید سریال برای رمضان 1400

از دستمزد میلیاردی تنابنده تا احتمال تولید سریال برای رمضان 1400