مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 20:502020-12-19سياسي

رشد 10 درصدی بودجه با هدف زدودن غبار محرومیت از چهره میامی


استاندار سمنان از رشد 10 درصدی بودجه شهرستان میامی با هدف زدودن غبار عدم توسعه یافتگی و محرومیت از چهره شهرستان میامی خبر داد و گفت: شهرستان میامی تنها شهرستان استان است که در بین شهرستان های کمتر توسعه یافته کشور قرار گرفته است.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان از رشد 10 درصدی بودجه شهرستان میامی با هدف زدودن غبار عدم توسعه یافتگی و محرومیت از چهره شهرستان میامی خبر داد و گفت: شهرستان میامی تنها شهرستان استان است که در بین شهرستان های کمتر توسعه یافته کشور قرار گرفته است.

علیرضا آشناگر 29 آذر 1399 در جلسه ویدئو کنفرانسی بررسی وضعیت روند اقدامات در خصوص شهرستان میامی به عنوان یکی از شهرستان های کمتر توسعه یافته با بیان اینکه شرح وظایف دستگاه های اجرایی در قالب سند توسعه شهرستان میامی باید تعیین و مشخص شود، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی باید در بحث توسعه شهرستان میامی یک نگاه و رویکرد جامع به دور از بخشی نگری داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه تخصیص اعتبار 100 درصدی برای شهرستان میامی می تواند به عنوان یک محرک موثر در خصوص تحقق اهداف سند توسعه مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: نهادهای محرک توسعه و خدماتی مانند بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، ایدرو و ایمیدرو می توانند در بحث پیشبرد اهداف معین شده برای شهرستان تاثیرگذار باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 10 درصدی بودجه با هدف زدودن غبار محرومیت از چهره میامی

رشد 10 درصدی بودجه با هدف زدودن غبار محرومیت از چهره میامی