مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 15:552020-12-19سياسي

لزوم هم افزایی مدیران و نمایندگان لرستان برای اختصاص بودجه بیشتر


مدیران عالی به همراه نمایندگان مردم در مجلس هم افزایی داشته باشند تا بتوانند برای بودجه استان ارقام بیشتری را در نظر بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در سخنانی با اشاره به اینکه با اشاره به آیه 128 سوره نحل اظهار داشت: تقوا به معنای خویشتن داری است، خویشتن داری از اینکه انسان با حق مخالفت کند، انسان با تقوا کسی است که همه خواسته های او در راستای تعالیم و آموزه های الهی است.

وی با بیان اینکه تقوا وسیله ای برای قرب الهی و کسب رضایت الهی است، تصریح کرد: امام علی (ع) می فرماید هرکس مانع شهوت خود شد پس متقی است ؛ هر کسی که در مقابل زیاده طلبی های نفس ایستادگی کرد و امیر بر آنها شد، انسانی متقی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: تقوا اختصاص به مسائل فردی ندارد، بقای جامعه وابسته به تقوا است و تقوا جامعه را آسیب ها دور نگه می دارد.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه اگر اسلام تاکید بر عفاف و حجاب و حیا دارد، چه در مورد بانوان و چه در مورد آقایان، به این دلیل است که این حجاب مصونیت ایجاد می کند، افزود: حجاب و عفاف، فرد و جامعه را از آسیب ها حفظ می کند.

وی با اشاره به اینکه روز 30 آذرماه، روز پرستار و روز ولادت حضرت زینب (س) است، گفت: میلاد حضرت زینب (س) را به ملت ایران و همه بانوان به ویژه پرستاران تبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم هم افزایی مدیران و نمایندگان لرستان برای اختصاص بودجه بیشتر

لزوم هم افزایی مدیران و نمایندگان لرستان برای اختصاص بودجه بیشتر