مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 08:552020-12-19اقتصادي

شعله ور شدن بخاری زنجانی ها در پی بارش برف


مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: میزان مصرف گاز استان طی شبانه روز گذشته 9 میلیون و 300 هزار مترمکعب بوده است.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: میزان مصرف گاز استان طی شبانه روز گذشته 9 میلیون و 300 هزار مترمکعب بوده است.

موسی احمدلو در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه میزان مصرف گاز استان در بیست و چهار ساعت گذشته 9 میلیون و 300 هزار مترمکعب بوده است، اظهار کرد: با توجه به پیش بینی هایی که برای کاهش دما، یخ بندان و برودت در استان پیش بینی شده است، انتظار می رود همشهریان در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

وی با بیان اینکه هم استانی ها به دنبال کاهش یک درجه ای دمای محیط می توانند با استفاده از لباس های گرم، امکان صرفه جویی 6 درصدی مصرف گاز طبیعی را فراهم کنند، افزود: با استفاده از لباس های گرم مخصوص فصل سرما، همچنین تنظیم دمای منزل به میزان 18 تا 21 درجه می توان تا حد زیادی از وقوع قطعی گاز طبیعی در کشور جلوگیری کرد.

این مسئول ادامه داد: با کاهش یک درجه ای دمای منزل به میزان 6 درصد در مصرف گاز طبیعی صرفه جویی می شود و این موضوع در فصل زمستان که مصرف این انرژی بالا است، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، تصریح کرد: استان زنجان بیش از 358 هزار مشترک گاز طبیعی در بخش های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعله ور شدن بخاری زنجانی ها در پی بارش برف

شعله ور شدن بخاری زنجانی ها در پی بارش برف