مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 08:302020-12-19اقتصادي

توافقنامه کلمبیا برای خرید 40 میلیون دوز واکسن کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از نشریه ال تیِمپو، ایوان دوکه رییس جمهوری کلمبیا دیروز (جمعه) در سخنرانی تلویزیونی ضمن اعلام آغاز طرح ملی واکسیناسیون در هفته های ابتدایی سال 2021 میلادی، - رییس جمهوری کلمبیا از توافق با دو شرکت فایزر و آسترازنکا و برنامه همکاری جهانی کوواکس برای دریافت 40 میلیون دوز واکسن کووید-19 در سال آینده میلادی (2021) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از نشریه ال تیِمپو، ایوان دوکه رییس جمهوری کلمبیا دیروز (جمعه) در سخنرانی تلویزیونی ضمن اعلام آغاز طرح ملی واکسیناسیون در هفته های ابتدایی سال 2021 میلادی، از امضای قرارداد با سه شرکت تولیدی فایزر، آسترازنکا و کوواکس به منظور دریافت 40 میلیون دوز واکسن کووید-19 خبر داد.

رییس دولت کلمبیا در بیان جزییات این قرارداد ها گفت، بر اساس توافق های صورت گرفته از هر یک از شرکت های فایزر و آسترازنکا 10 میلیون دوز و از برنامه کوواکس 20 میلیون دوز واکسن کرونا دریافت خواهیم کرد.

بیش از 180 کشور به کوواکس یا برنامه جهانی تامین واکسن کووید 19 برای همه کشور ها پیوسته اند تا از طریق یک ساختار جمعی و مشترک با آپارتاید و احتکار واکسن از سوی برخی کشور ها مقابله کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافقنامه کلمبیا برای خرید 40 میلیون دوز واکسن کرونا

توافقنامه کلمبیا برای خرید 40 میلیون دوز واکسن کرونا