مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 08:052020-12-19بين الملل

رایزنی فرانسه برای لغو سهمیه بندی های سیاسی به رغم لغو سفر ماکرون


برخی منابع آگاه فاش کردند، به رغم لغو سفر رییس جمهور فرانسه، پاریس، رایزنی با رییس جمهور و نخست وزیر مکلف لبنان برای بر هم زدن تقسیم بندی های جناحی در پست های وزارتی را ادامه می دهد.

- برخی منابع آگاه فاش کردند، به رغم لغو سفر رییس جمهور فرانسه، پاریس، رایزنی با رییس جمهور و نخست وزیر مکلف لبنان برای بر هم زدن تقسیم بندی های جناحی در پست های وزارتی را ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی 21، این منابع تاکید کردند، همزمان با لغو سفر امانوئل ماکرون به لبنان، مسئولان فرانسوی در راستای تلاش برای بر هم زدن تقسیم بندی های معمول در توزیع پست های وزارتی با میشل عون، رییس جمهور لبنان، سعد حریری، نخست وزیر مکلف این کشور و جبران باسیل، رییس جریان ملی آزاد رایزنی کردند.

به گفته این منابع، عون اصرار دارد کرسی وزارت کشور را در اختیار بگیرد زیرا حریری می خواهد از سهمیه خود یک چهره مسیحی را برای این پست منصوب کند و عون خود را در انتصاب وزرای مسیحی مقدم می داند.

همچنین منابع یاد شده افزودند: حریری پس از اقدامات قضایی تیم عون در برخی پرونده ها، حاضر نیست از وزارت دادگستری به نفع عون عقب نشینی کند.

برخی منابع دیگر نیز تاکید کردند: علت پافشاری حریری بر کرسی وزارت دادگستری ترس او از باز شدن پرونده های حسابرسی در اداره ها و نهادهایی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی فرانسه برای لغو سهمیه بندی های سیاسی به رغم لغو سفر ماکرون

رایزنی فرانسه برای لغو سهمیه بندی های سیاسی به رغم لغو سفر ماکرون