مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 07:502020-12-19اقتصادي

ساخت پایلوت آب شیرین کن جذبی فولاد هرمزگان، محصول تحقیق و توسعه برتر کشور


بر اساس انتخاب ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت در سال 99، ساخت پایلوت محصول «سامانه آب شیرین کن جذبی دوبستره تک مرحله ای با مکانیسم بازیافت داخلی جرمی و حرارتی» معرفی شده توسط فولاد هرمزگان به عنوان محصول تحقیق و توسعه برتر واحدهای تولیدی، - ایسنا/اصفهان بر اساس انتخاب ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت در سال 99، ساخت پایلوت محصول سامانه آب شیرین کن جذبی دوبستره تک مرحله ای با مکانیسم بازیافت داخلی جرمی و حرارتی معرفی شده توسط فولاد هرمزگان به عنوان محصول تحقیق و توسعه برتر واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی کشور در سال 99 انتخاب شد.

مدیر متالورژی، طراحی و توسعه محصولات شرکت فولاد هرمزگان با اعلام این خبر، گفت: در چند سال اخیر، افزایش رقابت و انگیزه پیشرفت، بسیاری از سازمان ها را بر آن داشته که فعالیت های خود را بر تولیدات اساسی و توانمندی های محوری متمرکز کنند.

این امر مستلزم سرمایه گذاری در تحقیقات و ایجاد نوآوری های فناورانه است و مسلما انجام تحقیقات در سازمان ها باهدف حمایت از نوآوری صورت می گیرد.

شاهین زارع گفت: در همین خصوص، طی تعاملی سازنده بین دانشگاه هرمزگان و شرکت فولاد هرمزگان، این شرکت اقدام به تعریف پروژه ای با عنوان مطالعه و پژوهش در زمینه ساخت پایلوت آب شیرین کن جذبی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت پایلوت آب شیرین کن جذبی فولاد هرمزگان، محصول تحقیق و توسعه برتر کشور

ساخت پایلوت آب شیرین کن جذبی فولاد هرمزگان، محصول تحقیق و توسعه برتر کشور