مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 07:152020-12-19سياسي

ظرفیت خادمیاران رضوی در اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی استفاده شود


فرماندار یزد خواستار استفاده از ظرفیت کانون های خدمت و خادمیاران رضوی در اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهزینه سنگینی بر ما تحمیل شد، افزود: با توجه به شناسایی نشدن رفتار ویروس، در صورتی که مورد بی توجهی مردم قرار بگیریم، مشکلات جدی تری را در موج بعدی خواهیم داشت و در این خصوص نگرانی جدی داریم.

فرماندار یزد با اشاره به برنامه های اخیر خود و حضور در جمع خادمیاران در برخی از کانون های خدمت رضوی یزد عنوان کرد: فرمانداری یزد آمادگی دارد در هر منطقه ای که ضرورتی ایجاب کند همکاری داشته و در خدمت مجموعه کانون های رضوی یزد باشد.

فعالیت 4500 خادمیار رضوی در 18 کانون خدمت استان یزد حسن جواهریان، مسئول کانون خادمیاری شهرستان یزد نیز در این نشست با بیان اینکه 6 هزار نفر در سامانه خادمیاری یزد ثبت نام کرده اند، گفت: هم اکنون 4 هزار و 500 نفر از این افراد در 18 کانون فعال از 20 کانون یزد مشغول به خدمت هستند.

وی با اشاره به آمار سامانه اعلام کرد: 200 هزار نفر در سراسر کشور به عنوان خادمیار ثبت نام شده اند و در قالب کانون های عمومی و 19 کانون تخصصی به ارائه خدمت می پردازند.

جواهریان با اشاره به کانون های مختلف تخصصی رضوی بیان کرد: کانون تخصصی سلامت یزد با حدود 300 نفر خادمیار از کادر درمان استان، تلاش های گسترده ای را در ماه های اخیر و از زما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت خادمیاران رضوی در اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی استفاده شود

ظرفیت خادمیاران رضوی در اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی استفاده شود