مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 06:452020-12-19سياسي

پیگیر مطالبات پرستاران هستیم


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیر مطالبات پرستاران هستیم گفت: در شرایط شیوع ویروس کرونا زحمات و تلاش های پرستاران مضاعف شده که باید به فکر این قشر زحمتکش بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی صبح امروز در جمع پرستاران با تبریک روز پرستار و ایثار بزرگ این قشر به خصوص در روزهای کرونا یی اظهار کرد: تلاش و کوشش کادر درمانی به ویژه پرستاران بر کسی پوشیده نیست و در شرایط شیوع ویروس کرونا این تلاش ها مضاعف شده که باید به فکر این قشر زحمتکش بود.

وی به برخی از پیگیری های نمایندگان پیرامون مطالبات پرستاران اشاره کرد و افزود: در این زمینه قانون های مصوبی که مسکوت مانده و می تواند راه گشاه باشد در حال پیگیری است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استفاده از نیروهای جهادی با توجه به ممنوعیت حضور همراه بیمار در بیمارستان ها می تواند به پرستاران در انجام وظایف کمک کند خواستار توجه به این مهم شد.

حسن بهرامی مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز با تبریک این ایام فرخنده، تلاش و کوشش پرستاران را در این برهه از زمان ایثارگرانه خواند و افزود: پرستاران با کوشش و فعالیت های خود بیشترین تاثیر را در سلامت بیماران به ویژه در خصوص بیماران کرونایی دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر مطالبات پرستاران هستیم

پیگیر مطالبات پرستاران هستیم