مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 05:352020-12-19اقتصادي

وجود44 نقطه حادثه خیز در جاده های آذربایجان غربی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: 44 نقطه پرحادثه در جاده های آذربایجان غربی شناسایی شده اند که از این تعداد 9 مورد اصلاح شده است.

- ارسلان شکری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: از میان 44 نقطه پر حادثه در استان که تمام آنها آشکار سازی و آرام سازی شده بودند 50 درصد نقاط برای حذف کامل و اساسی مورد هدف قرار داشت که 9 نقطه به طور همزمان اصلاح شده اند.

وی تصریح کرد: 13 نقطه نیز با اعتبار 30 میلیارد تومان در حال عملیات حذف کامل و اساسی است که تا پایان سال مالی امسال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی افزود: برای حذف اساسی و دایم نقطه حادثه تمر عملیات رمپ ورودی و خروجی تمر به طول  490 متر و دور برگردان سه راهی تمر به طول 470 متر با اعتبار بالغ بر 18 میلیارد ریال در دو لایه آسفالت و عملیات خط کشی و نصب علائم و تابلوهای ایمنی انجام گرفته است.

این مقام مسئول اظهار داشت: علاوه بر حذف اساسی نقطه حادثه خیز تمر، نقاط حادثه خیز مشک آباد در محور ارومیه -  گلمانخانه، بالستان در محور ارومیه - مهاباد، کاشی فروشی در محور سردشت - پیرانشهر، سه راهی حیدر آباد در محور میاندوآب - شاهین دژ، سه راهی دارلک در محور ارومیه - میاندوآب، زیر گذر شیخ لر در محور میاندوآب - بوکان، نساجی در محور خوی - ماکو، کارخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود44 نقطه حادثه خیز در جاده های آذربایجان غربی

وجود44 نقطه حادثه خیز در جاده های آذربایجان غربی