مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 11:252020-12-18سياسي

مشکل آنتن دهی موبایل در کامفیروز بررسی شود


سهل انگاری نسبت به حل مشکل آنتن دهی موبایل در کامفیروز و پاسخگو نبودن مسئولین مربوطه، موجب نارضایتی مردم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کامفیروز، حجت الاسلام تقی زاده در خطبه نماز جمعه امروز ضمن تذکر چندین باره به مسئولین، سهل انگاری نسبت به حل مشکل آنتن دهی موبایل کامفیروز و پاسخگو نبودن مسئولین مربوطه را موجب نارضایتی شدید مردم دانست و گفت: بخش کامفیروز یکی از نقاط مهم استان فارس و به عنوان بخش اقتصادی قوی استان همچنین جنوب کشور در تامین برنج و سایر مایحتاج ضروری مردم است.

وی با بیان اینکه اگر مشکلی در مرکز استان یا مرکز شهرستان بود به سرعت رسیدگی میشد، ادامه داد: این مردم احتیاج مبرم به آنتن دهی موبایل و اینترنت پرسرعت دارند و دلیل این همه بی توجهی مسئولین مشخص نیست.

چرا حتما باید صدای نارضایتی مردم به پشت میز کار شما برسد تا قدمی را برای آنها بردارید؟! چرا قریب به دو ماه مردم از کمترین حقوق خود محرومند ولی هیچ مسئولی قدمی برنمی دارد.

امام جمعه کامفیروز ضمن محکوم کردن صحبت های اخیر اردوغان، ترکیه را اسیر خلأ هویتی و تذبذب راهبردی دانست و گفت: آنچه از گفتار و رفتارهای دردسرساز اردوغان مشاهده می کنیم، ناشی از یک تذبذب راهبردی است که برآیند خلاء هویتی است که برآمده از نبود اصول فکری و عقلانی اسلامی و فقدان صبر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آنتن دهی موبایل در کامفیروز بررسی شود

مشکل آنتن دهی موبایل در کامفیروز بررسی شود