مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 05:252020-12-18سياسي

لزوم استفاده از ظرفیت خادمیاران رضوی در طرح شهید سلیمانی


فرماندار یزد با اشاره به فعالیت قابل توجه خادمیاران رضوی در بحران کرونا، بر استفاده از ظرفیت کانون های خدمت و خادمیاران رضوی در اجرای هر چه بهتر طرح شهید قاسم سلیمانی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سیدمحمد رستگاری در نشست مشترک مدیران کانون های خدمت رضوی و اعضای شورای کانون مرکزی خادمیاری این استان، حضور مستمر خادمیاران را موجب دلگرمی همه افراد جامعه به ویژه دست اندرکاران کادر درمان دانست و اظهار کرد: این حضور باید پررنگ تر از قبل صورت گیرد.

وی با بیان این که در موج سوم کرونا هزینه سنگینی بر ما تحمیل شده، ابراز نگرانی کرد که با توجه به شناسایی نشدن رفتار ویروس، در صورتی که مورد بی توجهی مردم قرار بگیریم، مشکلات جدی تری را در موج بعدی خواهیم داشت.

فرماندار یزد با اشاره به برنامه های اخیر خود و حضور در جمع خادمیاران در برخی از کانون های خدمت رضوی این شهرستان، افزود: فرمانداری آمادگی دارد در هر منطقه ای که ضرورتی ایجاب کند همکاری داشته و در خدمت مجموعه کانون های رضوی یزد باشد.

حسن جواهریان مسئول کانون خادمیاری شهرستان یزد نیز در این نشست با بیان این که شش هزار نفر در سامانه خادمیاری یزد ثبت نام کرده اند گفت: در حال حاضر 4500 نفر از این افراد در 18 کانون فعال یزد مشغول به خدمت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت خادمیاران رضوی در طرح شهید سلیمانی

لزوم استفاده از ظرفیت خادمیاران رضوی در طرح شهید سلیمانی