مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 17:302020-12-17سياسي

سازندگان بنا نباید نخاله های ساختمانی را به حال خود رها کنند


رییس کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری شورای شهر اردبیل گفت: سازندگان بنا نباید نخاله های ساختمانی را در شهر اردبیل به حال خود رها کرده و اسباب رنجش دیگران را فراهم آورند.

- ایسنا/اردبیل رییس کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری شورای شهر اردبیل گفت: سازندگان بنا نباید نخاله های ساختمانی را در شهر اردبیل به حال خود رها کرده و اسباب رنجش دیگران را فراهم آورند.

یعقوب عزیززاده 27 آذر در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: شهرداری باید در زمان صدور پروانه تعهدنامه ای را از سازندگان بنا در تخلیه مناسب نخاله های ساختمانی دریافت کند تا کوچکترین تخلفی در این حوزه انجام نشود.

وی تصریح کرد: باید سازندگان بنا نخاله های ساختمانی را به ایستگاه های موقت منتقل کرده تا شهرداری از این محل نخاله ها را جمع آوری و به ایستگاه دائمی منتقل کند.

رییس کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری شورای شهر اردبیل گفت: در این فرآیند باید نظارت دقیقی انجام شود تا نخاله ها در محل دیگری تخلیه نشده و نابسامانی شهری و سیما و منظر نامطلوبی را در ورودی های شهر شاهد نباشیم.

عزیززاده به تعهدات شهرداری در احداث پروژه مشارکتی شهریار اشاره کرد و افزود: شهرداری برای خرید واحدهای خدماتی تسهیلاتی را از بانک مسکن دریافت کرده و به دلیل طولانی شدن تقسیط این بدهی ها باید سود دوران مشارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازندگان بنا نباید نخاله های ساختمانی را به حال خود رها کنند

سازندگان بنا نباید نخاله های ساختمانی را به حال خود رها کنند