مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 14:402020-12-17ورزشي

بلیت رایگان پرسپولیس و اولسان مشتری ندارد!


شهروندان قطری برخلاف ایرانی ها علاقه چندانی به فوتبال ندارند و حتی بلیت های رایگان فینال لیگ قهرمانان آسیا بدون مشتری روی دست مقامات محلی مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 میان تیم های پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن در ورزشگاه آزادی یکی از قاب های خاطره انگیز کنفدراسیون فوتبال آسیا است؛ جایی که ورزشگاه محل برگزاری مسابقه مملو از هوادار شد و هزاران نفر شاهد بزرگترین رویداد باشگاهی فوتبال آسیا بودند.

حضور پرشمار تماشاگران در ورزشگاه آزادی به واسطه حمایت از پرسپولیس در حضور سران فوتبال دنیا از جمله جیانی اینفانتینو و سایر مسئولان فیفا، یک امتیاز ویژه برای ایران و همچنین فوتبال آسیا برای نشان دادن جایگاه فوتبال در کشورهای توسعه یافته آسیایی بود.

حضور این تعداد تماشاگر در آزادی در شرایطی بود که به علت گنجایش محدود این ورزشگاه، هزاران هوادار پرسپولیس اجازه ورود به محل برگزاری بازی را پیدا نکردند و مجبور شدند از طریق تلفن های همراه خود و تلویزیون های موجود در خیابان ها، فینال لیگ قهرمانان آسیا را تماشا کنند و از دیدن این رویداد بزرگ با حضور یک تیم ایرانی لذت ببرند.

پس از گذشت دو سال از آن رویداد، پرسپولیس باز هم یک پای فینال است و این فرصت را دارد تا انتقام دو سال قبل را بگیرد و حسرت ناکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلیت رایگان پرسپولیس و اولسان مشتری ندارد!

بلیت رایگان پرسپولیس و اولسان مشتری ندارد!