مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 14:252020-12-17اقتصادي

تامین فاینانس برای اجرای پروژه خط 2 مترو تبریز


شهردار تبریز با اشاره به جهت عقب ماندگی خط دو قطار شهری تبریز نسبت به سایر کلانشهرها، خواستار تامین فاینانس توسط بانک مرکزی برای اجرای پروژه خط دو مترو تبریز شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز با اشاره به جهت عقب ماندگی خط دو قطار شهری تبریز نسبت به سایر کلانشهرها، خواستار تامین فاینانس توسط بانک مرکزی برای اجرای پروژه خط دو مترو تبریز شد.

ایرج شهین باهر در آیین افتتاح چهار ایستگاه جدید از خط یک قطار شهری تبریز که در حضور رییس جمهور انجام شد، اظهار کرد: امروز با افتتاح چهار ایستگاه واقع در خط یک قطار شهری گام دیگری در جهت پیشبرد حمل و نقل پاک شهری برداشته شد؛ فرزندان تلاشگر این آب و خاک توانسته اند در طول سه سال، به اندازه 10 سال گذشته پروژه قطار شهری تبریز را توسعه دهند.

وی تصریح کرد: شهر تبریز همیشه قهرمان طی سه سال گذشته با وجود امام جمعه محبوب، استانداری دانشمند و نمایندگان مجلس و شورای شهر، با ایجاد بسترهای لازم توانسته است قدم های محکمی را در ارتقا سرانه های آن بردارد.

وی از اجرای 1044 پروژه مهم و زیرساختی طی سه سال گذشته خبر داد و گفت: 57 درصد این پروژه ها بالای 100 میلیارد ریال و 43 درصد از آن ها کمتر از 100 میلیارد ریال اعتبار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین فاینانس برای اجرای پروژه خط 2 مترو تبریز

تامین فاینانس برای اجرای پروژه خط 2 مترو تبریز