مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 11:052020-12-17اقتصادي

برودت هوا مهم ترین عامل در کاهش صید ماهی در آستانه اشرفیه


رییس اداره شیلات آستانه اشرفیه با اشاره به کاهش صید ماهی در شهرستان آستانه اشرفیه به دلیل برودت شدید هوا گفت: تاکنون 102 هزار و 222 کیلوگرم ماهی استخوانی در این شهرستان صید شده است.

- حسن قاسمپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در آستانه اشرفیه با بیان اینکه سرمای هوا و بارش باران مشکلاتی را برای صیادان ایجاد کرده است، اظهار کرد: یکی از تأثیرگذارترین موارد در افزایش میزان صید ماهیان استخوانی در دریای خزر مناسب بودن آب وهوا است زیرا در غیر این صورت ماهیان نزدیکی ساحل نیامده و صید ماهی با کاهش مواجه می شود.

وی با اشاره به کاهش صید ماهی در شهرستان آستانه اشرفیه به دلیل برودت شدید هوا گفت: تاکنون 102 هزار و 222 کیلوگرم ماهی استخوانی در این شهرستان صید که از این میزان 27 هزار  و 153 کیلوگرم ماهی سفید، 69 هزار  و 798 کیلوگرم کفال، 2 هزار و 381 کیلوگرم کپور و مابقی نیز سایر ماهیان استخوانی است.

رییس اداره شیلات شهرستان آستانه اشرفیه با اذعان به اینکه در این شهرستان 11 شرکت پره صیادی وجود دارد، تصریح کرد: آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر قطب صید ماهی در گیلان بوده و یک هزار صیاد در 11 شرکت تعاونی پره صیادی یک هزار و 576 نوبت پره کشی  با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مثل زدن ماسک و دست کش، استفاده از الکل و مواد ضدعفونی انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برودت هوا مهم ترین عامل در کاهش صید ماهی در آستانه اشرفیه

برودت هوا مهم ترین عامل در کاهش صید ماهی در آستانه اشرفیه