مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 10:002020-12-17حوادث

برخورد 2 اتوبوس درون شهری در مشهد حادثه آفرید


ظهر امروز، حادثه برخورد 2 دستگاه اتوبوس درون شهری در بولوار امامت مشهد منجر به مجروح شدن 11 نفر از سرنشینان و انتقال آنها به بیمارستان شد.

- سعید حسینقلی زاده مقدم در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: ظهر امروز، حادثه برخورد 2 دستگاه اتوبوس درون شهری در بولوار امامت مشهد منجر به مجروح شدن 11 نفر از سرنشینان این دو وسیله حمل و نقل عمومی  شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد یکی از اتوبوس ها در ایستگاه متوقف بوده که اتوبوس بعدی در حالی که 15 مسافرداشته، از پشت با آن برخورد کرده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد، 11 نفر به پیشنهاد اورژانس برای بررسی های بیشتر به بیمارستان منتقل شدند که 9 نفر تا الان مرخص شده اند.

حسینقلی زاده مقدم اضافه کرد:در حال حاضر دو نفر از مسافران در بیمارستان هستند که آسی جدی ندیده اند و حال عمومی شان خوب است اما برای اطمینان بیشتر تا عصر امروز تحت نظر خواهند بود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد در خصوص آسیب به اتوبوس ها هم گفت: اتوبوس جلو مشکلی ندارد اما اتوبوسی که از پشت برخورد کرده برای تعیین میزان خسارت به تعمیرگاه منتقل شده تا معلوم شود نقص فنی باعث این حادثه بوده یا خطای راننده؛ در عین حال موضوع در حال بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد 2 اتوبوس درون شهری در مشهد حادثه آفرید

برخورد 2 اتوبوس درون شهری در مشهد حادثه آفرید