مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 07:552020-12-17حوادث

مرگ زن میانسال کبودرآهنگی در اثر تصادف با کامیون


مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از مرگ زنی حدودا 60 ساله که سرنشین موتور سیکلتی بود و در مسیر جاده کبودرآهنگ به سمت بیجار تردد می کرد خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان از مرگ زنی حدودا 60 ساله که سرنشین موتور سیکلتی بود و در مسیر جاده کبودرآهنگ به سمت بیجار تردد می کرد خبر داد.

دکتر آرتین کمالی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه روز گذشته یک دستگاه کامیون از پشت به موتور سیکلت موصوف برخورد کرده است، اظهارکرد: در هشت ماهه امسال 284 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که از این تعداد 187 نفر در تصادفات برون شهری، 35 نفر در سوانح درون شهری و 30 نفر در مسیرهای خاکی و روستایی و مابقی در سایر محورها جان باختند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته مردی میانسال در مسیر شهر لالجین به بهار با خودروی پراید واژگون و جان خود را از دست می دهد، اظهار کرد: فوت ناشی از حوادث رانندگی در مدت یاد شده در مسیرهای خاکی و روستایی افزایش 34 درصدی داشته است.

کمالی با بیان اینکه مسیرهای درون و برون شهری به ترتیب 23 و 34 درصد کاهش تلفات را در هشت ماهه امسال داشته اند، ادامه داد: در سایر محورها با افزایش چشمگیر 22 درصدی روبرو هستیم.

وی بیان کرد: در هشت ماهه سال جاری 64 زن و 220 مرد و در مدت مشابه سال قبل 89 زن و 282 مرد در حوادث رانندگی جان باخته اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ زن میانسال کبودرآهنگی در اثر تصادف با کامیون

مرگ زن میانسال کبودرآهنگی در اثر تصادف با کامیون