مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 07:202020-12-17حوادث

فصل سرما کمینگاه قاتل نامریی


گازگرفتگی قصه پرغصه تکراری است که با آغاز فصل سرما به اوج خود می رسد و به رغم هشدارهای متعدد باز هم هر سال قربانی می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ایرنا نوشت: "گازگرفتگی یک خانواده را به کام مرگ کشاند"، " مرد جوان قربانی قاتل نامریی"، "استفاده از پیک نیک برای ایجاد گرما جان راننده را گرفت" و تیترهایی از این قبیل این روزها در رسانه ها و شبکه های مجازی زیاد به چشم می خورد که همه نشان از سردشدن کانون گرم یک خانواده در پی سهل انگاری و بی توجهی است.

بر اساس آمارهای پزشک قانونی، در هفت ماه امسال 291 نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در کشور جان باختند که استان های تهران با 50 متوفی، آذربایجان شرقی با 22 قربانی، فارس با 19 فوتی و استان های البرز، خراسان رضوی و مرکزی هرکدام با 18 فوتی در صدر آمار فوتی های گازگرفتگی هستند.

یکی از تلخ ترین حوادث گازگرفتگی مربوط به دوم آذر ماه امسال در مشهد است که در پی انتشار گاز مونوکسیدکربن، مادر خانواده و 2 فرزندش در منزلی واقع در بولوار هفت تیر مشهد جان خود را از دست دادند.

حادثه تلخی که به دلیل انتشار گاز مونوکسیدکربن از آبگرمکن دیواری جان اعضای این خانواده را گرفت، این درحالی است که با کمی دقت و کنترل کردن وسایل گازسوز این مادر و دختر و پسرش می توانستند زنده بمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل سرما کمینگاه قاتل نامریی

فصل سرما کمینگاه قاتل نامریی