مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 15:552020-12-16سياسي

ضرورت تشکیل کارگروه قانونی ساماندهی روزبازارها


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم بر ضرورت تشکیل کارگروه قانونی ساماندهی روزبازارها با محوریت شهرداری قم تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مهرداد غضنفری که امروز در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان سخن می گفت با اشاره به ضرورت ساماندهی روزبازارها بویژه در دوران شیوع کرونا بیان داشت: قانون در این زمینه به تشکیل کارگروهی با محوریت شهرداری و حضور برخی نهادها مانند اصناف، صمت، جهاد کشاورزی و برخی دیگر از دستگاه های ذی ربط تصریح دارد که تشکیل و مداومت بر برگزاری این کارگروه می تواند بسیاری از مشکلات این حوزه را حل و فصل کند.

همچنین معاون خدمات شهری شهرداری قم نیز در این نشست با بیان این که بخشی از ساماندهی بازارروزهای قم انجام شده است اظهار کرد: تلاش شهرداری قم بر این بوده که حتی با اجاره برخی زمین های مناسب، طرح جامع ساماندهی بازارروزها را پیگیری و دنبال کند.

سید امیر سامع افزود: البته همچنان در مناطقی مانند منطقه دو و شش شهرداری و همچنین بخش هایی مانند پردیسان، جمکران و شهرک انسجام به واگذاری موقت برخی زمین ها از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان برای تداوم این ساماندهی نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشکیل کارگروه قانونی ساماندهی روزبازارها

ضرورت تشکیل کارگروه قانونی ساماندهی روزبازارها