مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 12:452020-12-16سياسي

تفاهم نامه سازمان اوقاف با شرکت ملی پست درزمینهٔ تثبیت موقعیت و کددار شدن موقوفات


مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با موضوع GIS میان سازمان اوقاف و امور خیریه با شرکت ملی پست کشور پیش از ظهر امروز با حضور رؤسا و جمعی از مسئولان این دو دستگاه برگزار شد.

- مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با موضوع GIS میان سازمان اوقاف و امور خیریه با شرکت ملی پست کشور پیش از ظهر امروز با حضور رؤسا و جمعی از مسئولان این دو دستگاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان اوقاف و امور خیریه، رمضان علی سبحانی فر -معاون وزیر ارتباطات- رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران در این مراسم ضمن تقدیر از برنامه های حجت الاسلام خاموشی در سازمان اوقاف گفت: این کاری که ما با سازمان اوقاف آغاز کرده ایم کاری بسیار بزرگ برای استفاده و بهره مندی از سرمایه اوقاف است.

وی ادامه داد: توسعه همکاری اوقاف با پست به ویژه در بحث شناسایی، استخراج و اختصاص کدپستی املاک، نقش مهمی در ساماندهی و افزایش بهره وری این بخش از سرمایه ها دارد.

سبحانی فر همچنین به برخی مزایا و تحولات ناشی از پیاده سازی پروژه ملی جی نف پرداخت و تصریح کرد: بهره برداری از بانک های اطلاعاتی جی نف ، گامی مؤثر در راستای ارتقا سلامت اداری به شمار می آید.

حجت الاسلام سید مهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه نیز در این مراسم، در سخنانی گفت: سازمان اوقاف سه گزاره اصلی دارد؛ حفظ موق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه سازمان اوقاف با شرکت ملی پست درزمینهٔ تثبیت موقعیت و کددار شدن موقوفات

تفاهم نامه سازمان اوقاف با شرکت ملی پست درزمینهٔ تثبیت موقعیت و کددار شدن موقوفات