مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 10:002020-12-16سياسي

34 مشوق برای شرکت افراد در طرح سرباز ماهر در نظر گرفته شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار کمالی رییس اداره سرمایه انسانی سرباز نیروهای ستاد کل مسلح به نمایندگی از نیرو های مسلح در پانزدهمین نشست ارتباط صنعت و دانشگاه گفت: - رییس اداره سرمایه انسانی سرباز نیرو های ستاد کل مسلح گفت: برای افرادی که در دوره های مهارت آموزی شرکت می کنند تا 34 مشوق را درنظر گرفته ‍ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار کمالی رییس اداره سرمایه انسانی سرباز نیروهای ستاد کل مسلح به نمایندگی از نیرو های مسلح در پانزدهمین نشست ارتباط صنعت و دانشگاه گفت: سربازان یکی از ارکان رزم نیرو های مسلح هستند بحث سربازی وظیفه در کشور ادامه دارد در نتیجه یکی از دغدغه تمام جوانان و خانواده ها مسئله سربازی است.

به عبارتی سربازان دو سال از بهترین سال های عمر خود را در نیرو های مسلح سپری می کنند.

در این راستا نیرو های مسلح تصمیم گرفته اند تا در این دو سال سربازان را تحت مهارت آموزی قرار دهند تا فرد در کنار انجام سربازی یک توانمندی را نیز کسب کند.

وی ادامه داد: در این میان برخی افراد فکر می کنند که نیرو های مسلح کار ندارند به همین دلیل وارد بحث مهارت آموزی شده اند در صورتی که این گونه نیست و ما به فکر جوانان مملکت هستیم، بنابراین مهارت آموزی تکلیفی بود که نیرو های مسلح قبول کردند تا برای سرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34 مشوق برای شرکت افراد در طرح سرباز ماهر در نظر گرفته شده است

34 مشوق برای شرکت افراد در طرح سرباز ماهر در نظر گرفته شده است