مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 09:152020-12-16پزشكي

کارگاه غیرقانونی بسته بندی تخم مرغ در خرمشهر پلمب شد


کارگاه غیرقانونی بسته بندی تخم مرغ در روستای معمره صنگور این شهر پلمب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ضیا عبیداوی ظهر امروز در این خصوص اظهار کرد: در بازدیدهای انجام شده توسط بازرس بهداشت محیط مرکز جامع سلامت روستایی منیخ در سطح روستای معمره صنگور، یک کارگاه غیرقانونی که کار بسته بندی تخم مرغ را با شرایط کاملاً غیربهداشتی و غیراصولی انجام می داد، کشف شد.

وی افزود: با وجود اخطارهای متعدد کارشناس مرکز بهداشت به متصدی کارگاه مبنی بر تأمین شرایط بهداشتی برای نگهداری تخم مرغ و همچنین گرفتن مجوزهای بهداشتی لازم در این زمینه اما هیچ گونه همکاری توسط این متصدی کارگاه مشاهده نشد.

رییس مرکز بهداشت خرمشهر گفت: در همین راستا گزارش تخلف به مراجع قضایی ارسال شد و بعد از دریافت دستور قضایی مبنی بر تعطیل شدن محل و احضار متهم، در هماهنگی انجام شده توسط امور حقوقی شبکه و کارشناسان ستادی مرکز بهداشت، با همراهی نیروی انتظامی به محل مراجعه و مشاهده شد که کارگاه تعطیل نشده و متصدی نیز در آنجا حضور ندارد.

وی گفت: بعد از حدود دو ماه حکم مجدد مبنی بر بازداشت متصدی و تعطیلی محل حتی در صورت غیرفعال بودن صادر شد و مجدداً با همکاری نیروی انتظامی و همراهی کارشناسان بهداشت محیط و امور حقوقی شبکه به آدرس موردنظر مراجعه و همه درهای ورودی کارگاه مذکور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه غیرقانونی بسته بندی تخم مرغ در خرمشهر پلمب شد

کارگاه غیرقانونی بسته بندی تخم مرغ در خرمشهر پلمب شد