مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 07:202020-12-16اقتصادي

آب برای چهار میلیون مشترک رایگان می شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: در راستای تشویق مشترکان به کاهش مصرف طرح رایگان شدن آب خوش مصرفان کلید خوریده است که چهار میلیون مشترک شامل حال این طرح می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا جانباز امروز در نشستی خبری در خصوص جزییات اجرای این طرح اظهار کرد: وزارت نیرو برای ترغیب مشترکان طرحی را همزمان با برق امید در اواسط تابستان امسال مورد توجه قرار داد که به ترجیح وزارت نیرو قرار شد طرح برق امید در اولویت قرار بگیرد که اخیرا نیز مصوبات اجرای طرح آب رایگان مشترکان کم مصرف نیز مورد توجه قرار گرفت و دولت این بحث را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه هیأت وزیران چهار تکلیف بر گردن وزارت نیرو قرار داده است، گفت: اول اینکه می بایست صورت حساب مشترکان که تا یک سوم الگو را مصرف می کنند با تخفیف صددرصدی محاسبه شود.

وی افزود: در سال 94 به نام قانون توسعه و بهینه سازی مصرف آب شرب به کشور مصوبه ای در این راستا در نظر گرفته شد که براساس آن وزارت نیرو مکلف بود الگوی مصرف آب را با توجه به تنوع اقلیم در ایران محاسبه کند.

وی ادامه داد: براساس آنچه که مصوب شد الگوی مصرف در مناطق سردسیر 13 مترمکعب و در مناطق گرمسیر 18 مترمکعب در ماه به ازای هر نفر تعیین شد، به طور کلی الگوی مصرف آب در کشور حدود 15 مترمکعب در ماه به ازای هر نفر است و برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب برای چهار میلیون مشترک رایگان می شود

آب برای چهار میلیون مشترک رایگان می شود