مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 06:002020-12-16دانش

نحوه برگزاری امتحانات و نمره دهی در ترم جاری


امتحانات پایان نیمسال دانشگاه ها به صورت غیر حضوری و الکترنیکی برگزار شده و آزمون دروس عملی برگزار نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، علی خاکی صدیق درباره نحوه برگزاری امتحانات پایان نیمسال ترم جاری گفت: امتحانات به صورت غیر حضوری و الکترونیکی برگزار می شود.

وی درباره نحوه برگزاری دروس عملی و اینکه آیا برای دانشجویان جدید الورد تسهیلاتی در امتحانات در نظر گرفته شده است یا خیرافزود: امتحانات دروس عملی برگزار نمی شود و تسهیلاتی برای امتحانات نداریم.

معاون آموزشی وزیر علوم افزود: حفظ سلامت دانشجویان اولویت اول وزارت علوم است، بنابراین در این ترم نیز آزمون ها به صورت غیرحضوری و الکترونیکی برگزار می شود، برنامه وزارت علوم برگزاری آزمون ها به صورت الکترونیکی و با کیفیت بالا است.

معاون آموزشی وزیر علوم افزود: در ابتدای ترم دستور العملی به کل دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی داده شده است که براساس آن در سیستم آموزش الکترونیکی نباید یک آزمون پایان ترم داشته باشیم و این به تنهایی عملکرد دانشجویان را ارزیابی و سنجش کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر براساس گزارش هایی که ارائه شده، در اکثر دانشگاه ها و مؤسسات از همان ابتدای ترم ارزیابی دانشجویان به صورت آزمون های هفتگی، دو هفته یک بار یا سه هفته یک بار و همچنین براساس پروژه های درسی، تمرین ها، ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه برگزاری امتحانات و نمره دهی در ترم جاری

نحوه برگزاری امتحانات و نمره دهی در ترم جاری