مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 23:202020-12-15ورزشي

15 دی ماه آخرین مهلت پیگیری 4 هزار و 807 خادمیار رضوی برای تکمیل ثبت نام


مسؤول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران گفت: نیمه دی ماه جاری پرونده 4 هزار و 807 خادمیار از 16 هزار خادمیار ثبت نام شده در مازندران تعیین و تکلیف شده و همچنین مهلت ارسال اثر خادمیاران به جشنواره خدمت به پایان می رسد.

- سهیل صالحی مسؤول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از ساری با اعلام اینکه در حال حاضر 15 هزار و 428 خادمیار رضوی در استان داریم، اظهار: در مجموع 16 هزار خادمیار در سایت ثبت نام کردند که از این تعداد 4 هزار و 807 نفر تعیین تکلیف نشدند که اگر تا دو هفته دیگر پیگیر نباشه از سامانه حذف خواهند شد.

وی با اشاره به بسته شدن سایت خادمیاران رضوی برای ثبت نام جدید گفت: در سایت خادمیاری طرح یاوران رضوی ابلاغ شده است، که پیرو این طرح علاقمندان با مراجعه به دفاتر کانون های محلی عمومی و یا دفاتر شهرستان ها نسبت به ثبت نام یا فعالیت اقدام کرده تا بتوانند پس از 6 ماه تا یک سال بر اساس سهمیه تخصیص یافته کانون ها افتخار خادمیاری رضوی را کسب کنند.

صالحی با اعلام اینکه ما کانون های 20 گانه رضوی شامل 19 کانون تخصصی و یک کانون عمومی را تشکیل دادیم، تصریح کرد: این کانون ها شامل؛ کانون تعلیم تربیت، قرآن، ایثار و شهادت، بانوان و خانواده، تبلیغ دینی، خبر و فضای مجازی، کتاب و  کتاب خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 دی ماه آخرین مهلت پیگیری 4 هزار و 807 خادمیار رضوی برای تکمیل ثبت نام

15 دی ماه آخرین مهلت پیگیری 4 هزار و 807 خادمیار رضوی برای تکمیل ثبت نام