مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 20:552020-12-15سياسي

متعلمان گمنام و جهاد در 2 جبهه


دانشجومعلم های دانشگاه فرهنگیان علامه امینی در جهت پرداخت زکات علم خود با تشکیل گروه جهادی «متعلمان گمنام» با حضور در روستاهای بسیار محروم شهرستان مراغه به جهاد علمی مشغول هستند.

- خبرگزاری فارس، معصومه درخشان- صحبت های مقام معظم رهبری در مراسم و مناسبت های مختلف ملی و مذهبی  چراغ راه جوانانی است که در بسیاری از امور جریان ساز جهادی، فرهنگی، علمی، نظامی و.

پیشقدم هستند.

نمونه ای از این جوانان که پیرو صحبت های مقام معظم رهبری در تابستان سال جاری مبنی بر فعالیت های گروه های جهادی و بسیجی در امر آموزش دانش آموزان فعال باشند، دانشجو معلم های  دانشگاه فرهنگیان علامه امینی هستند.

این دانشجو معلم ها که اصالتاً اهل شهرستان مراغه هستند با تشکیل گروه جهادی متعلمان گمنام به صورت خودجوش با همکاری بسیج سازندگی به سراغ دانش آموزانی می روند که در محروم ترین روستاهای شهرستان مراغه بوده و چون به تلفن همراه هوشمند دسترسی ندارند، نمی توانند درس بخوانند.

  لبیک گویی به فرمایشات مقام معظم رهبری امیر نوین، سرگروه این تیم جهادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز در مورد چرایی و چگونگی تشکیل این گروه جهادی اظهار داشت: در تابستان سال جاری مقام معظم رهبری در یکی از فرمایشات خود فرمودند؛ بسیج و گروه های جهادی پای کار بیایند، بعد از شنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متعلمان گمنام و جهاد در 2 جبهه

متعلمان گمنام و جهاد در 2 جبهه