مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 17:202020-12-15بين الملل

کوشنر به سرزمین های اشغالی و مراکش سفر می کند


مشاور ارشد کاخ سفید که نقش بزرگی در روند عادی سازی روابط میان چند کشور عربی با رژیم صهیونیستی داشته، قصد دارد هفته آینده به سرزمین های اشغالی و مراکش سفر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مقام آمریکایی روز سه شنبه گفت که جرد کوشنر مشاور ارشد کاخ سفید هفته آینده در راس هیئتی به سرزمین های اشغالی و مغرب سفر خواهد کرد تا درباره پیشبرد توافق عادی سازی روابط میان رباط و تل آویو که هفته پیش حاصل شد، گفت وگو کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، هیات آمریکایی و تیم صهیونیستی با همدیگر نخستین پرواز تجاری از تل آویو به رباط را انجام خواهند داد تا این پرواز نشانه ای از پیشرفت در توافق میان مراکش و رژیم صهیونیستی که با میانجی گری کوشنر حاصل شده، باشد.

بر اساس گزارش ها، آوی برکوویتز نماینده ترامپ در امور خارومیانه و ادام بوهلر مدیر اجرایی شرکت مالی توسعه بین المللی آمریکا نیز روز دوشنبه به همراه کوشنر، واشنگتن را به سوی منطقه ترک می کنند.

کوشنر که داماد رییس جمهور آمریکا نیز است، در سرزمین های اشغالی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و گفت وگو خواهد داشت.

انتظار می رود تیم صهیونیستی با حضور مییر بن شبات مشاور امنیت رژیم صهیونیستی به همراه هیئت آمریکا با پرواز خطوط هوایی ال آل، نخستین پرواز تجاری میان تل آویو و ربا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوشنر به سرزمین های اشغالی و مراکش سفر می کند

کوشنر به سرزمین های اشغالی و مراکش سفر می کند