مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 14:352020-12-15اقتصادي

کاهش تلفات جاده ای در خراسان شمالی


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی از کاهش تلفات جاده ای در استان خبر داد و گفت: از سال 96 تاکنون بیش از 11 درصد تلفات جاده ای در خراسان شمالی کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد جعفر شهامت پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به آخرین وضعیت راهداری و حمل ونقل جاده ای در خراسان شمالی اظهار کرد: 47 درصد ناوگان مسافری استان در شرایط فرسوده به سر می برد که از این میزان وسیله نقلیه مینی بوس بالغ بر 39 درصد جابجایی مسافران را بر عهده دارد و بیشترین میزان فرسودگی را دارا هستند.

  وی همچنین با اشاره به وضعیت جاده های استان گفت: از مجموع راه های استان، 3 درصد شامل 199 کیلومتر بزرگراه، 4 هزار و 653 کیلومتری راه روستایی با 46 درصد آسفالت است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی وضعیت 42 درصد راه های استان را خاکی ارزیابی کرد و گفت: 96 نقطه پرحادثه در جاده ها شناسایی شده که 19 نقطه رفع نقص شده و تا پایان سال نیز 14 نقطه دیگر رفع مشکل می شوند.

وی از کاهش تلفات جاده ای نیز خبر داد و افزود: 11 درصد تلفات جاده ای در استان نسبت به مدت مشابه 8 ماهه سال گذشته کاهش داشته و تلفات به ثبت رسیده در سال گذشته 193 مورد بوده است.

شهامت فرسودگی ناوگان حمل ونقل استان را ازجمله مشکلات ترددی در خراسان شمالی برشمرد و گفت: 740 دستگاه ناوگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تلفات جاده ای در خراسان شمالی

کاهش تلفات جاده ای در خراسان شمالی