مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 12:552020-12-15سياسي

رونمایی از کتاب راهنمای ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری


کتاب راهنمای ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری با حضور رییس مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی وزارت کشور و مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید علی مفاخریان مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، در این مراسم با تاکید بر اهمیت فعالیت های پژوهشی در شهرداری اظهار داشت: همواره تلاش شده که تصمیمات و برنامه های شرکت مبتنی بر فعالیت های پژوهش محور باشد و این شامل موضوعات مربوط به طراحی و بازآفرینی فضاهای شهر تا انتقال صنایع مزاحم می شود.

وی با بیان اینکه 14 عنوان پژوهشی در مجموعه شرکت ساماندهی برای مرکز مطالعات شهرداری تهران ارائه شده است، گفت: شرکت ساماندهی به عنوان شرکت برتر در حوزه پژوهش شهرداری تهران انتخاب شده است.

فعالیت های مطالعاتی و پژوهش محور نشان از توجه ما نسبت به بهره گیری از خرد جمعی است.

مفاخریان تاکید کرد: پژوهش های شرکت ساماندهی در زمینه های مختلف به خصوص موضوعات اجرایی و عملیاتی و مواردی است که مستقیماً به شهروندان مربوط است.

اسمعیل زیارتی نصرآبادی، رییس مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی هم در مراسم رونمایی از کتاب راهنمای ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری با اشاره به سرعت بالای تولید اطلاعات گفت: دنیای امروز همواره در حال تغییر است و این تغییر شامل سبک ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب راهنمای ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری

رونمایی از کتاب راهنمای ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری