مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 06:202020-12-15پزشكي

مهار کرونا با کمک پژوهشگران شدنی است/انجام 400 طرح پژوهشی مرتبط با کرونا


مدیر امور پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ازاجرای بیش از 400 طرح پژوهشی مرتبط با کرونا در دانشگاه خبرداد و گفت: هر پژوهشی زیربنای پژوهش بعدی است، - بنابراین دسترسی به آخرین درمان ها و مهار انواع بیماری ها را  مرهون تلاش پژوهشگرانی هستیم که بستر را برای کاربردی شدن تحقیقات فراهم کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مصطفی رضایی طاویرانی با اشاره به طرح های شاخص و تاثیرگذار در حوزه کرونا، اظهار کرد: شیوع و پایان هیچ بیماری به قطعیت مشخص نیست و بصورت مستمر زوایای تازه ای از ابعاد بیماری های مختلف به کمک پژوهش روشن می شود.

وی با بیان این که پژوهش و تحقیق درباره تمام بیماری ها حتی در مورد یک سرماخوردگی ساده به صورت مستمر در حال به روز شدن است تاکید کرد: تمامی بیماری ها جنبه های تاریکی دارند که روز به روز با تحقیق و پژوهش راهکارهایی برای مقابله با آن ارائه می شود، کرونا نیز به عنوان یک بیماری نوپدید از این قاعده مستثنی نیست.

مدیر پژوهش دانشگاه با تاکید بر این که مهار کرونا با کمک پژوهشگران شدنی است افزود: کووید 19 ویروسی نیست که در چندماه بتوان جزییات آن را مشخص و بیماری را مهارکرد .

رضایی طاویرانی با بیان این که پژوهش حلقه به هم پیوسته ایست که توسط مجموعه ای از محققان و تحقیقاتکاربردی شده و به ارائه خدمات باکیفیت تر ختم می شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار کرونا با کمک پژوهشگران شدنی است/انجام 400 طرح پژوهشی مرتبط با کرونا

مهار کرونا با کمک پژوهشگران شدنی است/انجام 400 طرح پژوهشی مرتبط با کرونا