مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 05:552020-12-15بين الملل

مخالفت مقامات قطر و عمان با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی


یک منبع آگاه اعلام کرد که مقامات ارشد قطر و عمان با درخواست های ایالات متحده آمریکا برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالفت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه رأی الیوم، یک منبع آگاه اعلام کرده است که جرد کوشنر داماد و مشاور رییس جمهور ایالات متحده آمریکا در سفر اخیر خود به شهر دوحه خواستار پیوستن قطر به قطار عادی سازی روابط با صهیونیسم شده بود.

بر اساس این گزارش، کوشنر در سفر خود به قطر خواستار آن شده بود که دوحه تا پیش از پایان دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ در ایالات متحده آمریکا اقدام به عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی کند.

این منبع آگاه تأکید کرده است که مقامات ارشد دوحه با درخواست داماد ترامپ برای عادی سازی روابط قطر با تل آویو قویاً مخالفت کردند؛ اما با این حال، در قبال دیگر درخواست هایی که کوشنر داشته است، از خود انعطاف نشان دادند.

افزون بر این، منبع مذکور عنوان کرده است که علیرغم انتشار برخی اخبار در رسانه های مختلف مبنی بر عادی سازی قریب الوقوع روابط عمان با رژیم صهیونیستی، مقامات عمانی چنین تصمیمی ندارند و با درخواست های واشنگتن در این زمینه مخالفت کرده اند.

منبع مذکور همچنین تأکید کرد که طبق آخرین اخبار و گزارش هایی که به دست آمده است، سران کویت نیز در حال حاضر هیچ تصمیمی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت مقامات قطر و عمان با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

مخالفت مقامات قطر و عمان با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی