مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 19:302020-12-14سياسي

فرمانداری های استان سمنان رابطی برای شورای مشورتی معرفی کنند


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان با بیان اینکه فرمانداری های استان باید رابطی را برای شورای مشورتی معرفی کنند، گفت: این شورا یاری گر تصمیم سازی های عرصه مدیریتی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفشارهای اقتصادی زیادی را به کشور تحمیل کرد که همه ما به نوعی از آسیب های ناشی از آن مصون نبودیم و ایستادگی کردیم، بیان کرد: کارکنان مجموعه وزارت کشور در صف مقدم و پیشانی دولت برای خدمت رسانی دولت هستند و در تمامی اتفاقات جریان ساز کشور و مدیریت بحران ها از این مجموعه انتظار می رود در صف اول کار باشند.

وی افزود: هرکدام از کارشناسان مجموعه لازم است علاوه بر تخصص در حوزه ی مربوطه مهارت های مدیریتی را دارا باشند و به عنوان عضو در هر کارگروه مرتبط در دستگاه ها نقش هماهنگ کننده و مؤثر خود را بدرستی ایفا کنند.

معاون استاندار سمنان درباره مسائل مطروحه پیرامون تغییرات نیروهای استان سمنان، گفت: ارتقا صرفاً در جابجایی پست ها و مسئولیت ها نیست، به روز شدن مهارت و توانمندی ها و نو به نو شدن و اصلاح و تغییر فرآیندهای کاری متناسب با شرایط روز سبب ارتقا خواهد شد چرا که آموختن و یادگیری بر ارزش و بهای انسان می افزاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداری های استان سمنان رابطی برای شورای مشورتی معرفی کنند

فرمانداری های استان سمنان رابطی برای شورای مشورتی معرفی کنند