مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 11:202020-12-14سياسي

پروژه گازرسانی به کامفیروز رو به اتمام است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس اعلام کرد که پروژه گازرسانی به منطقه ی کامفیروز از توابع شهرستان مرودشت، طرحی بزرگ به شمار می رود و مراحل پایانی را پشت سر می گذارد.

- ایسنا/فارس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس اعلام کرد که پروژه گازرسانی به منطقه ی کامفیروز از توابع شهرستان مرودشت، طرحی بزرگ به شمار می رود و مراحل پایانی را پشت سر می گذارد.

محمود رضایی دوشنبه 24 آذر در واکنش به انتشار آماری پیرامون وضعیت گازرسانی به منطقه کامفیروز شهرستان مرودشت که در فضای مجازی منتشر شده است، به خبرنگاران گفت: پروژه بزرگ گازرسانی به 2 بخش کامفیروز شمالی و جنوبی شهرستان مرودشت در مرکز استان فارس، یکی از مهمترین طرح های گازرسانی این استان به شمار می رود.

رضایی با بیان اینکه دهه فجر سال گذشته طرح گازرسانی به 2 شهر خانیمن و کامفیروز و 18 روستای این منطقه، با اعتباری بالغ بر 2020 به بهره برداری رسید، گفت: نصب انشعاب های منطقه از اواخر سال گذشته با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد ریال آغاز شده است.

او با اشاره به اینکه برابر آمارها، 4732 انشعاب نصب و علمک های گاز به شبکه متصل شده است، گفت: این بخش از طرح مراحل پایانی را پشت سر می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه گازرسانی به کامفیروز رو به اتمام است

پروژه گازرسانی به کامفیروز رو به اتمام است