مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 08:052020-12-14بين الملل

جهان بدون اسراییل جای امن تری است


پایگاه خبری و اطلاع رسانی «تودو» Thoothu سریلانکا اقدام به نشر مقاله ای تحت عنوان «بدون اسراییل جهان امن تر خواهد بود» کرده است.

- پایگاه خبری و اطلاع رسانی تودو Thoothu سریلانکا اقدام به نشر مقاله ای تحت عنوان بدون اسراییل جهان امن تر خواهد بود کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در سریلانکا، در ابتدای این مقاله آمده است: تا اسراییل هست، هیچ شانسی برای یک صلح پایدار در منطقه وجود ندارد و به همین علت است که ایران معتقد است تا زمانی که موجودیت اسراییل وجود داشته باشد، هیچ امنیت پایداری در منطقه شکل نخواهد گرفت.

در ادامه، این مقاله اشاره شده است که مقامات عالی رتبه ایران در سفر وزیر خارجه جدید سوریه به تهران، مجدداً نقش اسراییل را در بی ثباتی منطقه برجسته ساخته و تأکید کردند که جهان بدون حاکمیت رژیم صهیونیستی مکانی امن تر خواهد بود.

این مقاله می افزاید: رییس پارلمان ایران تأکید کرده رژیم صهیونیستی با حمایت ایالات متحده به دنبال عادی سازی روابط با برخی کشورهای اسلامی است.

دولت ها و جوامع مسلمان باید در برابر این اقدام آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند و این اقداماتی که اخیراً در راستای عادی سازی روابط این رژیم با برخی دولت ها صورت گرفته باید به عنوان اقدامی ناعادلانه به جامعه جهانی معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان بدون اسراییل جای امن تری است

جهان بدون اسراییل جای امن تری است