مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 05:402020-12-14بين الملل

ایوانکا ترامپ از پدرش مستقل و برای کنگره کاندید می شود


ایوانکا دختر رییس جمهور شکست خورده آمریکا قصد دارد فعالیت سیاسی مستقل از پدر خود را در پش بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از روزنامه گاردین، برخی گزارش های رسانه ای احتمال می دهند که ایوانکا ترامپ دختر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا خود را برای فعالیت سیاسی به شکلی مستقل از پدرش آماده می کند.

بنابر این گزارش ها احتمال استقلال دختر و مشاور رییس جمهور آمریکا که دوران ریاست جمهوری اش رو به پایان است،از پدرش با برنامه وی در ایالت فلوریدا که ترامپ تفرجگاه لاکچری مار آلاگو را دارد مرتبط است.

روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی در این زمینه نوشت که ایوانکا و جارد کوشنر داماد ترامپ و مشاور ارشد کاخ سفید قطعه زمینی به ارزش 30 میلیون دلار در شهر لاکچری اندیان کریک در میامی به منظور ساخت خانه خریده اند.

از جمله گزینه های سیاسی دختر رییس جمهور آمریکا بر اساس گزارش های رسانه ای کاندیداتوری وی در سال 2020 برای یک کرسی مجلس سنا به نمایندگی از حزب جمهوریخواه است که اکنون در اختیار مارک روبیو است که پیش از این به شدت با کاندیداتوری ترامپ در سال 2016 برای ریاست جمهوری مخالفت کرده بود اما بعد از انتخابات موضع خود را به شکل کامل تغییر داد و وفاداری کامل خود را به رییس جمهور جدید اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایوانکا ترامپ از پدرش مستقل و برای کنگره کاندید می شود

ایوانکا ترامپ از پدرش مستقل و برای کنگره کاندید می شود