مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 05:352020-12-14سياسي

راه برون رفت از بحران فعلی ناوگان عمومی سرمایه گذاری بخش خصوصی است


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید پیش از افزایش قیمت بنزین، توسعه ناوگان عمومی را در دستور کار قرار می داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید پیش از افزایش قیمت بنزین، توسعه ناوگان عمومی را در دستور کار قرار می داد.

روح الله حضرت پور در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه اساسا کشور ما با یک بحران اساسی در بحث توسعه حمل و نقل عمومی رو به رو است و نه شهرداری ها و نه دولت توان لازم را برای توسعه این بخش مهم ندارند، افزود: دولت باید پیش از افزایش قیمت بنزین، توسعه ناوگان عمومی را در دستور کار قرار می داد، چراکه وضعیف فعلی جوابگوی افزایش استفاده از ناوگان عمومی برای صرفه جویی در هزینه ها نیست.

وی با اشاره به کمبود و مشکلات موجود در توسعه سیستم حمل و نقل عمومی در ارومیه افزود: متاسفانه این ضعف و کمبود در آذربایجان غربی و به خصوص کلانشهر ارومیه بسیار جدی تر است، متاسفانه ما به دلیل کم های انجام شده در سالهای گذشته و شاید تبعیض ها نتوانسته ایم از اعتبارات کشوری در این حوزه برخوردار باشیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیشتر نیز که در دور نهم یا هشتم، مجلس اجازه استفاده از منابع صندوق توسعه ملی برای نوسازی حمل و نقل عمومی را تصویب کرد، این بودج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه برون رفت از بحران فعلی ناوگان عمومی سرمایه گذاری بخش خصوصی است

راه برون رفت از بحران فعلی ناوگان عمومی سرمایه گذاری بخش خصوصی است