مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 13:052020-12-13سياسي

تقویت زیرساختهای آموزش مجازی دانشگاه علمی کاربردی


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی در خصوص سامانه های مجازی آموزشی گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی با جدیت در حال تقویت زیرساخت ها جهت رفع مشکلات پیش آمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، با حضور محمدحسین امید رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی، نشست دبیران شورای تعامل و تبادل نظر دانشجویی واحدهای استانی با رییس و و اعضا هیات رییسه این دانشگاه برگزار شد.

در این نشست نمایندگان دانشجویان از واحدهای استانی و مناطق نه گانه دانشگاه جامع علمی کاربردی به بیان نقطه نظرات، پیشنهادات، مسائل و مطالبات دانشجویی در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی، نظارتی، فرهنگی دانشجویی و رفاهی پرداختند.

وضعیت سامانه های دانشگاه، مشکلات آموزش آنلاین، کیفیت بخشی به آموزش دروس عملی و مهارتی، توسعه رشته ­های کاربردی و مهارتی براساس نیاز مناطق، اصلاح نحوه اجرای دروس کارورزی و کاربینی، حمایت از اشتغال دانش آموختگان این دانشگاه، حمایت از طرح های اشتغالزایی و کارآفرینی دانشجویان، تسهیلات اینترنت دانشجویی، دسترسی به منابع و کتب درسی، حمایت از طرح های فناورانه دانشجویی، ارتقای سطح کیفی مراکز، توسعه وام شهریه دانشجویی، کیفیت آموزشی مدرسان، نظارت بر عملکرد مدرسان، ارائه و افزایش خدمات رفاهی، حمایت و توسعه انجمن های علمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت زیرساختهای آموزش مجازی دانشگاه علمی کاربردی

تقویت زیرساختهای آموزش مجازی دانشگاه علمی کاربردی